"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

14.02.2010

Bir sorum olacaktı????

Sizlere daha doğrusu tekstil ve moda sektöründe olanlara bir sorum olacaktı..Ben işletme mezunuyum ve de fashion management üzerine yani moda yönetimi üzerine master yapmak ya da bir sertifika programına katılmak istiyorum...Sizce bu alanda Türkiye'de kariyer imkanı var mı? Ben bu konuyu Özgür Masur'a mail atarak danışmıştım ve de kendisi Türkiye'nin ihtiyacı var demişti...ama tam olarak hiç canlı örneklerle karşılaşmadım..bana bu konuda ve de biliyorsanız yurtdışında ve de Türkiye'de ki eğitimler hakkında bilgi verebilir misiniz..? çokkk tesekkur ederım sımdıden :)

3 yorum:

  1. Ingiltere'de var diye biliyorum ama istersen boyle bir egitim almayi dusunmusken LUXURY MANAGEMENT diye yap derim hatta birara Tr'de Harvey Nicols sorumlusu bir kadin vardi soyle kapkalin kaslari var sosyeteden ilk kez ondan duymustum boyle bir bolumu...Abd'da yasadigim eyalette bu bolum yok ama ben de online yapabilirsem cok istyrm iyi gelecek var:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok tesekkur ederım yardımın için..ben de ingiltere'de var diye biliyorum ama İngiltere'de biraz pahalı diye biliyorum..martta ingiltereye gidicem gitmişken onu da araştırıcam seni de bilgilendiririm bu konuda..bu yaz amerikadaydım o sırada FIT'yle gorustum ama orası da master ıcın deneyım ıstıyor..neyse ben arastırmaya devam senı de bılgılendırırım , sen de benı bılgılendırırsen sevınırım..:) sevgılerrr

    YanıtlaSil
  3. Tamamdır! benim yurt dışına çıkma şansım yok haziranda evleniyorum ancak duruma göre belki ondan sonra?? :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)