"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

8.02.2010

Amsterdam&Stockholm Fashion Week..madem istanbula gidemediK

Ben İstanbul'da yaşamadığım  için IFW'e gidemedim aslında çok istedim ama olmadı malum diğer İstanbul'da yaşayan blogger arkadaşlar bol bol resimler koydukları için orada bulunmuş gibi hissettik açıkcası ve de kıskandık..İnşallah seneye bir iş bulurum da giderim..Ayrıca IFW geçen seneye daha ses getirmesi ve de bloggerlara verdiği önemden dolayı tebrik ederim..Ben de madem gidemedim size Amsterdam&Stockholm Fashion Weekten resimler sunuyorum...Stockholm Fashion Week'te design school 2. sınıf öğrencilerinin çalışmalarına yer verilmiş...bizde de böyle bir çalışma olabilir..ama daha yeni genç modacılar önem kazanmışken öğrencilere çok var değik mi..buarada postlarıma yapmadığınız yorumlarınız için çok teşekkür ederim..ben de bi blogger olmak için bu yola başladım ve de elimden geleni yapmaya çalışıyorum..şansımın da olduğunu düşünüyorum..neyse buyrun bakalım resimler...
Stockholm Öğrenci Çalışmaları


Canlı renklerin yanısıra siyah ve beyazın hakim olduğu çalışmaların arasında giyilebilir çalışmalar da söz konusu.

Amsterdam Fashion Week Bibi Van Der Velden Defilesi

Jantaminau Defilesi

Payetlerin ve metallerin süslediği çalışmalar gözalıcı ve başarılı olmuş.

Onların ki nasıl görünüyor?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)