"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

31.01.2010

Millo Jovovich'ten esinlenerek diktirtirdiğim kırmızı ceket/ The red jacket that I inspired by Millo Jovovich

Perşembe günkü postumda diktirdiğim kırmızı ceketten bahsetmiştim ve de bugün yayınlama şansım oldu. Aslında dün siyah balıkçı kazak, skinny jean ve de oxford ayakkabılarımla giymiştim ama üstümdeyken fotoğraflama şansım olmadığı için bu şekilde yayınlıyorum. Elle ocak sayısında Millo Jovovich'in üzerinde gördüğüm lacivert ceketi görünce bayılmıştım, terzim de elinden geleni yaptı ve uzun kollusu ancak bu kadar oldu. Aslında omuzlarını daha karpuz kol şeklinde istemiştim ama bu halini de çoook beğendim. Bu ceketi hiç provasız sadece ölçü vererek diktirdim ve siz de isterseniz istediğiniz kumaş türünde ve renginde 100 tl ye dikebilirmiş :)))

I've already mentioned about the red jacket on thursday's post and I've just have chance to post it. Actually I wore it with my black sweater, skinny jean and oxford shoes but I couldn't photograph that suit. I saw that jacket in Elle's january issue on Millo Jovovich and I love it. My tailor did his best and the long sleeve one is like that. Actually I want it like a balloon sleeve but I still like it. I have sewn this jacket without any fitting :))

4 yorum:

yorumlarınızı bekliyorum...:)