"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

22.01.2010

First DIY pOst :)

1 hafta aradan sonra tekrar merhaba! gecen haftadan sonra neden bu kadar ara verdim bilmiyorum ama yoğunluk glb..ama şimdi sizinle ilk DIY projemi paylaşıyorum..sırada bekleyenleri de çok yakında paylaşacağım:)
1 week later hi again! I don't know why I postponed my posts after the first post, I think it is because of my busy..but now I am sharing my first DIY project..there are many other waiting DIY projects they are coming soon..

İlk postum olduğu için resimler biraz kötü :(
Since it is my first post, the photos are not that much good,sorry :(

2 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun.Bende yeniyim buralarda.Seni de beklerim.Başarılar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederım sızın de hayırlı olsun..cok bılmıyourm ama ogrenıcegm glb zamanla:)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)