"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

23.01.2010

DIY yelek/ DIY waist

Bugün kü postum da yine kendi yaptığım bir çalışma, çok uğraş ve emek isteyen bir çalışma değil ama yine de güzel olduğunu düşünüyorum. Bu yeleği Mango outletten almıştım ancak çok düz olduğu için kullanamıyordum ben de evde ki düğmeleri değerlendirerek bu yeleği elde ettim. Fotoğraflar yazdan çünkü o zaman blog açma gibi bir fikrim vardı ancak gerçekleştirememiştim. Bu yüzden de kombin yaza ait ancak kışın bu yeleği gömlek ve taytlarla kombinleyebiliriz.Düğmelerin etrafında ki ipler için özür :) Haydi herkes düğmeleri değerlendirsin...
Today's post is also about the project that I did. It doesn't need that much effort and time but I think it is still good. I bought this waist from Mango outlet but I couldn't combine it since it is too plain, then I utilized those buttons and then I got this waist. The photos are from summer because I had an idea about opening blog but I couldn't. That is why the combine belongs to summer but we can wear this waist with shirt and leggings. Sorry for the ropes around the buttons :) Common everybody utilize the buttons...

4 yorum:

  1. çok başarılı olmuş cnm bayıldım

    YanıtlaSil
  2. tesekkkur ederımmm cok sevındım begenmene..senın de blogunu severek begenerek takıp edıyorummm :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınızı bekliyorum...:)