"Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.” - Coco Chanel

28.01.2010

Bugün bunları giymek isterdim/ I wish those were on me today :(

Bugün polyvore'dan beğendiğim bu Burberry deri ceketi, 3.1 Phillip Lim dantel üstü, Röcke eteği, Chanel çantayı, deri bilekte çizmeleri giymek isterdim ama malesef ki giyemedim ama tabi ki bu markalar olmadan da bu kombini yapmak mümkün :)buna da ucuza trendy olmak diyoruz:) siz de istemez miydiniz ?? Dün 1 ay önce terziye dikmesi için verdiğim kırmızı ceketi aldım..:) yakında giyip koyarım.. beklediğimee değdi..


Today I wish I wore these Burberry leather jacket, 3.1 Phillip Lim Lace top, Röcke skirt, Chanel bag and leather ankle boots unfortunately I couldn't wear them but we can still make this suit without these brands:)) and we call it being trendy with affordable brands :) dont you want ? Yesterday I got the red jacket I gave one month ago to the tailor :) I'll wear it soon and post..it worth to wait..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı bekliyorum...:)